W ofercie naszej firmy możecie państwo znaleźć produkty najwyższej jakości,

 

gdyby jednak zauważyli Państwo jakąkolwiek usterkę po nabyciu naszego produktu, lub gdyby pojawiły się jakiekolwiek problemy w trakcie jego uzytkowania, prosimy o kontak ze sklepem w którym nabyli Państwo produkt, lub bezpośredni z serwisem firmy.

Firma Z.P.H. Eksport-Import MARCIN ZYSKOWSKI dokłada wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości i służyły bezawaryjnie przez cały okres ich użytkowania.
Gwarantujemy niezawodność serwisu, krótki czas naprawy oraz szybką dostawę produktu za pośrednictwem firmy kurierskiej "Siódemka "
Życzymy jak największej satysfakcji podczas użytkowania produktów naszej firmy.

Serwis firmy Z.P.H. Eksport-Import MARCIN ZYSKOWSKI
ul. Częstochowska 102
42-125 Kamyk tel/fax +48 34-362-74-29, +48 34-318-35-92
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

WARUNKI GWARANCJI

1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i trwa 12 m-cy . W przypadku wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy.
2. Termin naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
3. Uszkodzenia spowodowane nie z winy dystrybutora mogą być usunięte na koszt użytkownika.
4. Sposób naprawy produktów ustala udzielający gwarancji.
5. Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku
- Uszkodzeń mechanicznych i termicznych
- Normalnego zużycia, związanego z codzienną eksploatacją
6. W przypadku zagubienia bądź utraty karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.
7. Producent nie będzie odpowiadał za zniszczenie tkanin spowodowane długotrwałym działaniem promieni słonecznych ( płowienie).
8. Produkty do reklamacji przyjmujemy wyłącznie czyste, w kartonowych opakowaniach ( oryginalnym lub innym).
9. Gwarancja produktu nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

KONSERWACJA WÓZKA

· Aby uniknąć korozji należy zawsze oczyścić spód wózka miękką ściereczką po użyciu go w czasie opadów atmosferycznych. Uszkodzenia spowodowane korozją nie są objęte gwarancją producenta.
· Należy regularnie sprawdzać prawidłowość funkcjonowania wózka. Należy zwrócić uwagę na to, czy rama jest stabilna, śruby przykręcone, zamki i blokady bezpiecznie zamknięte, kółka dobrze przymocowane oraz czy hamulce funkcjonują prawidłowo.
· Przynajmniej raz w miesiącu należy oczyścić i sprawdzić koła. Należy w tym celu zdjąć koła i usunąć zabrudzenia ściereczką z kół i osi. Osie należy posmarować silikonem, olejem bezkwasowym lub wazeliną.
· Co pewien czas należy sprawdzać tapicerkę wózka, aby upewnić się, czy szwy nadal trzymają. Należy również sprawdzać jakość części plastikowych. Wszelkie wadliwe lub niewłaściwie funkcjonujące części należy natychmiast wymienić.
· Nie należy stosować narzędzi, które mogłyby uszkodzić lakier na spodzie wózka.
· Po myciu lub korzystaniu z wózka w deszczu lub śniegu należy osuszyć wózek miękką ściereczką.
· Nie należy wystawiać wózka na bezpośrednie działanie promieni słonecznych, ponieważ grozi to wyblaknięciem, które nie jest objęte gwarancją producenta.
· Bez osłony przeciwdeszczowej wózek nie jest wodoodporny. Należy zaopatrzyć się w sklepie w ochronę przeciwdeszczową.
· Wózek objęty jest dwuletnią gwarancją na wady produkcyjne.
· Dowodem gwarancji jest pokwitowanie zakupu. W przypadku nie stosowania się do instrukcji, dotyczących konserwacji wózka oraz ostrzeżeń, ewentualne uszkodzenia nie będą uznane za wady produkcyjne.